poniedziałek, 29 lipca 2013

Apartament czy hotel?

Wybierając się na wymarzony urlop, chcemy aby wszystko było jak najlepsze. I wtedy właśnie pojawia się tutyłowe pytanie.  Zastanawiałem się ostatnio nad tym, które miejsce na nocleg jest lepsze. Odpowiedzi postanowiłem poszukać wśród osób udzielających się w internecie. Oto głosy, które znalazłem:
 "Moim zdaniem najlepsza i najbardziej komfortową bazą noclegową są dobre i sprawdzone apartamenty,np w Zakopanym ich nie brakuje... "

"Co wybierzecie? Ja normalnie korzystałem z hoteli ale niedawno znajomi mnie przekonali do apartamentów, wypróbowałem to będąc ostatnimi czasy w Krakowie."

"Moim zdaniem apartament jest lepszym wyborem, gdy potrzeba noclegu dla grupy osób albo na dłuższy okres."

Nie brak też głosów stawiających wyżej hotele (np. "ja wolę zdecydowanie hotel. Wolę jak wszystko jest w jednym miejscu."), ale wydaje mi się, że są one w mniejszości.

A Wy? Jakie macie doświadczenia i na co zdecydujecie się w przyszłości?

1 komentarz:

  1. Wybieram się w najbliższym czasie w podróż służbową i zastanawiam się gdzie znajdę nocleg we wrocławiu?. Możliwości jest całkiem sporo, ale w większości hoteli ceny są niestety wygórowane.

    OdpowiedzUsuń